Monday, October 5, 2009

PsM oH pSM.....

mInggu yg bz bg aku..peh psm punya pasal...minggu ni nk kna semak bab 4 ngan bab 5..bapok dia...argh....gila pa....pastu viva....em...aku yakin suma yg berlaku ada hikmahnya....sesungguhnya apa yg terjadi telah tertulis...akan ku sahut cabaran PSM!!!!yeargh....Hj ali tolong la ada kat bilik ..asal pg je xde...sibuk memanjang..tp kesian gak aku tgk dia...xlarat...penyakit bnyk....ari isnin, rabu, jumaat g wat dialisis kat Pku..aku da gak r melawat dia..kesian do...tp dok gatai gak ngan nurse kat situ..apa da hj...memandangkan aku dah lama xjmpa hj ali..dan aku punya buku log pun baru 3 , 4 kali jumpa...aku telah menggunkan taktik kotor ..hahaha...buat2 bg kek raya..ni dr kpg ni hj..amek la....heheehe...hj ali termkn pujuk rayuku..yeargh!!!!!!!!!steady r hj ali...semoga cepat sembuh!!!!

0 comments:

Post a Comment

bOlA cENtRE