Sunday, August 30, 2009

GloRy-GloRy MaN.UtD!!!!!!!!!

sent off


gol ke-2....assist giggs...diaby(og)
gol 1-rooney(pk)
gol 1-arshavin

salam semua.....dua perkataan yg berlainan maksudnya...cantek ngan smart....bg perempuan cantek la...tp laki suka smart...emmmm...bukan itu yg aku nk creta..jika kita tgk konteks laen....contohla bola....cantek(arsengal-hahaha)...M.U(smart).....arsenal mmg maen cantek...tp kalau xbijak watpa..haha..ada ka org suh sko lwn..dia p sko gol sendiri...coach xajaq ka...gila pa...m.u mmg luck abes...penalti rooney-smart dive from rooney(lagi teruk eduarBANG)..haha...1 lg free kick Giggs(bukan JIt ye)...tp skali lg abg tertanduk gol sendiri..apa kes ni..bukan maen canang mng bsq ngan everton 6-1..p ceta kat org depa hebat..apa kes ni...gila ka...haha...aku puas!!!!mula depa suma dok boo kat aku(arun plg xleh blah skali...koci-kalis gila babi....abg ok je senyap..)..tp lepas M.u boh 2 biji peh mencanak beb wa jerit kuat2..haha..tp 1 ketika..minit 90+5..arsenal sko...adoi kena m.u....abg menjerti kuat2...aku terkena..tp..tiba2 senyap suma...ada jeritan lg kuat...rupanya jeritan aku!!!!aku jerit blk kat abg!!!LU KENA BEB!!!1OFFSIDE!!!!!HAHAHA...ari yg puas sgt!!!!9 mata...msh jauh perjalanan.....selamat mlm suma.....

5 comments:

LeREk said...
This comment has been removed by the author.
LeREk said...

bgus..blog psal bola...
pak cik truskan..
glory2 man u..
hehe

Mr Karkun said...

sokong2 :)..liverpool..YNWA.Torressssss..

Sharing Is Caring said...

selamat berBlogging..haha

IR NaDzALiK said...

xabeh cta bola..ceh!
link aku woi..hek3

Post a Comment

bOlA cENtRE